Jumaat, 19 April 2013

~ Saya Giler Buku!


Assalamualaikum...hari ni nak cite pasal buku...

iye! nak tunjuk buku yang Cik Nur beli guna BAUCER BUKU!

hahaha...TQ PM! sebab BAUCER BUKU, Cik Nur dah giler buku...iye!

Aku pun tak tau sejak bila aku minat buku-buku macam ni...haishhh...sekarang dah tahap parah!!!

Pantang teng0k buku...haishhhhhh...t0l0ng!!! hahaha...senget!!!

J0m teng0k buku-buku ini...


wah! maafkan aku sayangku! aku tak sempat nak baca...

        akhirnya!!! aku dapat beli buku 25 Rasul tu...dah lama mengidam nak tau pasal 25 rasul ni.

        tapi tak sempat nak baca lagi...hmm...nanti! aku akan baca...sab0 ye sayangku!

Aku dah baca buku ni! tapi milik kawan aku, aku cari tak jumpa la buku ni...tapi sekarang ada versi baru!
nilah yang versi baru! pesta buku! tunggu! aku serbu cari buku ini!!! harap-harap ada!

Hl0vate...n0vel ni osem sangat! Hl0vate memang bes! ada buku baru nanti...hehe...pesta buku! aku cari buku baru Hl0vate nanti! tajuk lupa da...

Buku ni buat aku tersentap! iye! tajuk tu...syurga itu indah!
Buku ni sebenarnya dalam bahasa Melayu tapi yang asal dalam bahasa Ind0nesia sebab penulisnya Salim A.Fillah...dia memang osem!!! aku suka 'trademark' dia!

Buku ni pun osem...semua buku osem!!!
bila aku serabut 0tak kawan-kawan aku tanya bila nak kawin?
bila nak cari? aku baca buku ni...aku rasa tenang sikit...selesai masalah!

0h sahabatku, nanti aku kawin la...sekarang? aku tak nak kawin lagi...

aku malas nak fikir lagi selagi tak ada lelaki yang b0leh buat aku rasa 'ketenangan'...ok!

0tak aku still jem pasal ni...hahaha...enj0y dulu! enj0y dalam iman ye! aku tau la...



aku giler buku...uh! aku nak buku ni! tapi! itu nanti! aku nak mintak hantaran! haha...sab0 je la...

ok..jumpa lgi di lain tinta....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...