Jumaat, 29 Ogos 2014

Senget job!

Salam Jumaat...malam ni jugak aku ada kekuatan nak buat senget job! Oh no! Aku dah minta dari DIA..sebab tu aku buat! Nape aku bagi tau dia? Sebab semua ni buat aku stress! Bila dah gitau tu..hati rasa tenang. Tapi aku takut respons dia. Mesti dia gelak! Tak pon marah aku..scaryyy kot..aku tak tanya pon dia dah ada someone k? Up to me je aci redah je..don't worry! Tu last soalan aku untuk dia. Nape aku rasa dia tak akan respon? Tetiba rasa malu pulak! Warghhhh...tak nak terjumpa lagi.

~ Banyak kali aku frust dengan dia. Nape aku still sabar? Senget job! Uh? Ok. Yang aku tak suka tu mesti finallyy aku suka??? Why??? Ya Robb..nak jawapan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...