Isnin, 6 April 2015

Mr. Jodoh?

Mr. Jodoh, awak kat mana? kahkahkahkah... Sesuai tak tajuk ni?

Sering disapa angin persoalan bila nak kawin? Diriku merungut sendiri. Haishhhh...Kawan yang tu dah kawin. Kawan yang ni dah kawin. Dua orang my bff zaman sekolah dah dapat baby. Dua-dua baby girl. Comel sangat.  Tak ada soalan lain ke? Aku bosan soalan ni. Penting ke untuk diriku menjawab persoalan ini. Di mana Mr. Jodoh? Satu persoalan yang aku sendiri tak pasti bila!!!Sejak habis belajar, aku cuma doa satu je tentang ini. Aku doa supaya jangan ada lagi lelaki yang nak berkenalan dengan aku!!! Aku bosan! Aku cuma nak jumpa seorang lelaki yang nak jadikan aku sebagai isteri...Kalau sekarang aku jaga pergaulan aku, tak kira la alam maya atau tak alam maya... Aku harap jodoh aku pun jaga pergaulan tu... I'm really hope about this...

Lagi??? Jodoh itu rahsia...mungkin jodoh tu dekat dengan kita...Maybe...orang yang kita kenal...Maybe jugak!!! orang yang kita tak kenal... Serahkan saja pada DIA. DIA lebih tahu apa yang terbaik!!!

I'm waiting for kun faya kun!!!

May ALLAH bless me always... ALLAH menguji hatiku...

~ dah dah berlalu biarkan berlalu...past tetap past!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...