Jumaat, 6 April 2012

~ SAHABAT tiL JaNnaH..;D

 Sahabat yang baik membawa kita ke arah kebaikan...
Sahabat yang baik saling nasihat-menasihati...
Sahabat yang baik sentiasa ada bila suka dan duka...
Bertuahnya diriku..mempunyai kamu..kamu..sayang semuaaaaaaa...
saya sayang cik Haliza..frens f0rever..
H-Haliza Hamat nama sayangku
A- Asalnya dari negeri kesayanganku
L- Lembut bicaranya memukau hatiku
I- Indahnya impian cinta mencari 'putera'
Z- Zaman 'kisah kasih' itu dik0ngsi bersama
A- ALLAH jua yang menentukan segalanya..

saya sayang cik Shasa..l0ve u..frenz f0rever..
S- Shasa,nama sayangku..
H- Hatiku tersentuh dengan kisah Islamnya..
A- ALLAH itu pemberi hidayah..
S- Sabarkan hatimu sayangku..
A- ALLAH sentiasa bersamamu..

saya sayang cik Fiza..l0ve u..frenz f0rever..
F- Fiza..sayangku sayang
I- Ikhlasnya dirimu bersahabat..
Z- Zaman 'nasihat-menasihati', kami rujuk dikau..
A- Agar kita semua sentiasa saling mengingati..

saya sayang cik Siti..l0ve u..frenz f0rever..
S- Siti kh0dijah nama sayangku..
I- Impian cinta selalu menjadi t0pik hangat..
T- Taman Syurga itu impian kita bersama..
I- Illahi jua yang memakbulkan d0a kami..


saya sayang cik Jannah..love u..frens f0rever..
J- Jannahku sayang
A- Anda yang kubaru kenal
N- Namun, ukhwah antara kita baru bermula
N- Namun, ukhwah itu cukup unik auranya
A- Allah jua yang gerakkan hati kita
H- Hati kita bertaut dengan cinta-Nya...

saya sayang cik Waina..frens f0rever..
W- Waina,sayangku sayang
A- Anda memang sweet + baik
I- Ikatan ukhwah suci ini cukup unik
N- Namun, biarlah ikatan ini berkekalan
A- Allah jua yang tentukan takdir kita..

~sweet m0ment between us..I luv that m0ment..




Pada setiap hari Jumaat, kalau tak sibuk...kita akan adakan satu aktiviti di Bukit Eksp0 pada waktu pagi.. j0ging...main badmint0n..main getah??? hahaha.. itulah pengikat ukhwah antara kita..bila dah habis 'main',kita akan bersarapan bersama-sama..kamera sentiasa '0n' ye.. saat bergambar kenangan selagi kita bersama..
saya sayang kenangan kita..selepas itu, sesi 'usrah'..biar basuh '0tak' sikit di pagi Jumaat nan indah..;D

Saya sayang semua sahabat saya di UPM..untuk the best rumateku , Kak Wani dan Cik Za..;D
juga Cik Muna dan Cik N0r..untuk special My BFF di luar sana..I never f0rget U all..
I luv U all..s0ri ye tak sebut nama..ramai sangat..hehe..


~SPECIAL untuk SAHABAT..I LOVE U ALL BCOZ OF ALLAH..♥
    S~Sahabat-sahabatkU..
A~Apabila bersama kamU..
   H~Hatiku terasa bahagia..
A~Apabila bersama kamU..
.. B~Bunga-bunga cinta sentiasa mekar..
A~Apabila bersama kamU..
   T~Tiang UKHWAH itu sentiasa dihatikU..
BERSAHABAT SAMPAI KE SYURGA..

1 ulasan:

  1. wah,,, cik nadia... sweetnye! nak nangis....

    BalasPadam

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...