Selasa, 27 Disember 2011

~ My L0vE 0f...~

Manik 0h manik..aku tak tahu macam mana b0leh minat manik ni..tapi..masa tamat f0rm 6,habis STPM la ye..aku ni 'excited' sangat nak tahu macam mana cara nak jahit manik ni..macam Allah dengar je d0a aku...;D..Alhamdulillah...;D.. 
kebetulan, dapat keje tu..dekat je dengan rumah aku..b0s aku ajar la cara yang betul..mula-mula tu memang kena 'marah'..sebabnya aku 'lambat' nak faham..tapi aku tetap cuba..akhirnya aku berjaya!!! sehingga dapat buat lebih 'cepat'..hehehe..b0s aku 'puji' aku..hahaha..
 Lepas tu,aku dapat sambung pengajianku di Universiti Pilihan Hatiku..UPM..macam mimpi la dapat macam aku agak..FBMK..hehehe..;D..pilihan n0 1 pulakkk tu..;D


masa cuti 4 bulan tu..aku keje di tempat yang sama..macam aku belajar..terutama buat 'bunga'..akhirnya berjaya buat!!! terbaik!! tapi letih wehhhhh..tambah mas0..aku tak sempat 'main' dengan kanak-kanak ribena aku..terutama my little b0y yang nakal..ad0iiiii..
s0oooo...cuti sebulan ni..aku nak duk di rumah je..t0l0ng Umi dengan kuihnya la plkkkk..;D

j0m teng0k k0leksi jahit manik yang aku dah buat sepanjang raya Aidil Fitri hari tu..;D

ni baju UMIku..gila aku buat macam ni..hahaha..letih m0lekkk..tapi tak pe..demi Umiku..;D
ni baju jiran aku...ad0ii..besar punyerrr baju..nasib baik warna fabretku je..;D

 ni baju sepupuku 

  ni baju pelanggan aku k0t,,;P

hmmm..ada lagi k0leksi aku..baju adik-adik aku...cukup je yang ada ni ye..0hhh..baju aku??
aku malasss..hahaha..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...