Selasa, 29 Mei 2012

~ kawanku dah kawin!


Mengimbau mem0ri semalam...yang dah lama pergi meninggalkan kami...yang ada cuma dalam k0tak mem0ri kami...tapi kenangan itu masih di taman hati kami...mem0ri persek0lahan kami semasa tingkatan lima, antara aku, Ain, Fazila, Bainun, Fathin dan Ibnati..kalau nak tau, IBNATI dah KAWIN!!! kawin minggu lepas..jeles!
 Tiba-tiba je kawan Cik Nur ni bagi tau nak kawin...mula-mula tak caya sebab dia ni selalu je tipu dengan status-status di FB...dan masa cuti hari tu keluar dengan dia,dia ada cerita dah 'putus' dengan lelaki tu..tapi dengan lelaki tu juga dia kawin..haishhh..pelik aku..s0, aku pun set di mem0ri,selagi tak teng0k KAD kawin...tak nak percaya!!! Tiba-tiba suatu hari tu,dia tag KAD dia...undangan ke perkahwinan dia pada 27 MEI 2012...aku memang terkejut! terus k0l dia tanya lagi...nape kawin awal? dia jawab dengan selamba dah sampai seru... haishhhh...jeles aku!!! mungkin inilah dinamakan j0d0h...m0ga dia bahagia bersama suami tersayang...s0ri sayang, tak dapat pergi...kita jumpa nanti raya..0k..
  Nak tau, kami berenam ada buat 'eksperimen' semasa f0rm 5...apa ye??? kami selalu 'main-main'  dengan cakap...k0n0nnya...yang 'paling senyap' akan kawin dulu...hahahaha..ternyata 'eksperimen' kami telah membuktikan kebenaran yang dah berlalu selama empat tahun lebih k0t...macam-macam la...kalau nak tau Ibnati ni merupakan PEN0LONG kelas kami...Biasalah pen0l0ng selalu mendahului...iye la..;D

Nak kawin!!! haishhh...aku tak ada cal0n...serius!!! tapi aku rasa  memang aku tak bersedia lagi...masih ada banyak 'ilmu' yang perlu aku ter0kai di mem0ri mindaku k0t..tapi aku harap sangat ALLAH makbulkan DOA aku supaya aku KAWIN dengan UMUR yang aku 'set' di k0tak mem0riku!!! m0ga aku CEPAT jumpa JODOH aku..insya Allah..

~m0ga dapat TERJUMPA My JODOH a.k.a MR. EXTRAORDINARY yang sememangnya luar biasa di mata Cik Nur...
Actually...what a meaning 0f extra0rdinary??? hmm..0nly a man wh0 want t0 kn0w it, that man will kn0w it because he is really want t0 kn0w...he'll use his brain t0 kn0w it and he'll be the best thinker 0f that...;D
~ Insya Allah...m0ga "magic" itu milik Cik Nur...put y0ur trust 0n ALLAH..everything will fine!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...