Sabtu, 30 Mac 2013

~ Aku keliru

Aku keliru?

Keliru dengan mainan dunia

Keliru dengan cinta si adam

Keliru dengan fatamorgana dunia

Keliru aku dalam dilema

dilema kerna dia

dilema kerna Dia

Untuk apakah keliru ini?

Aku keliru

ingin aku tahu mengapa

apakah semua ini?

Keliru aku lagi

dalam ujana kehidupan duniawi

Aku keliru?

biarkan keliru itu menari-nari

dalam kotak fikiranmu

kerna jawapannya

bila kun fayakun

Sang khaliq untukmu

Kini

aku menanti sebuah jawapan

yang pasti dalam

ujana ilusi aku dan kamu

moga ada kisah kita

di ujana abadi

moga aku dan kamu bersatu

dalam mahligai syurgawi

Andai di dunia

tak ketemui kamu

doaku untukmu hanya satu

angin lalu sampaikan pesanku

moga dia menjadi abid dan khalifah-MU

Aku keliru

tapi aku tunggu kamu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...