Jumaat, 22 Mac 2013

Buat pertama kalinya...


Buat pertama kalinya...

aku menjadi imam...

iye! Alhamdulillah...Allah makbulkan d0aku...

serius! rasa debaran...

iye! takut salah! tapi yakin itu ada dalam hatiku!

syukran! usrah aku di k17.

Akhirnya, aku dapat s0lat maghrib berjemaah dan aku menjadi imam semalam di K17 selepas berbuka puasa.

0hhh...aku nantikan imamku yang memang tercipta untukku!

iye! sabarlah duhai hati...

semuanya aturan Sang Khaliq!

'Kamu',aku tunggu 'kamu'.Biar lama,tak mengapa,kerana aku yakin nama 'kamu' sudah tercatit untukku…kasi osem dulu!!!

insya-Allah...akan dipermudahkan...


Jangan pernah putus asa dalam menyebarkan kebaikan & kebenaran.Biar tak ramai yang terima,tak mengapa.Akan tiba masanya.Serahkan padaNya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...