Jumaat, 31 Januari 2014

0h no!!!


0h nooo!!!! apa ni?

Hari Khamis pergi Klinik Perdana cawangan Islah. Tu memang klinik khas untuk pekerja SMI Aman. Saya sakit ka? pergi sebab perlu buat medical. Saya pergi dengan Kak Ja dan Laila. Mereka guru di SMI Aman jugak. Bila jumpa doktor, saya ada something nak tanya. Something ni buat saya tension!  saya tanya doktor dan doktor check! Alhamdulillah…it’s a normal. but! pesal pulak doktor sebut operation? sebab doktor kata saya masih muda dan banyak masa nak fikir. hehe. bagi saya kawin dulu la. Bagi saya minta izin dengan My Inche Suami la pasal operation ni. Hmmm…Kak Aisyah tak bagi saya buat operation. Saya ni dengar operation…scaryyy kot. It’s normal? makanya, tak perlu operation…kan doktor?


0h no!!! no operation!!! plisss la... dah la doktor bagi 3 jenis ubat. macam comey je! comey warna ubat! warna putih, warna hijau dan kapsul! Kapsul tu pon comel...kan? warna kelabu dan oren. tapi kecian!!! saya main suka hati je nak makan atau tak! tak bes langsunggg...ok?

~ n0 operation!!! ok? it's still normal! makanya...fine! tension dah release. Alhamdulillah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...