Selasa, 22 April 2014

0h Praktikum~


16 April 2014, ni tarikh my firstlya praktikum. Saya sebenarnya dah pilih kelas 1A dan 2A untuk dinilai. Tapi! apa saya scaryyy~ yang tulah terjadi! Penilai tu pilih kelas 4A! si kelas geng penglipur lara! dah la masa tu saya baru je nak b0ik0t kelas tu lam0ooo sikit! tak boleh nak boikot lama la jawabnya. Sehari sebelum dinilai oleh guru penilai, saya tulis di white b0ard sumting~ Nak tahu pe?

#Mlmh ada praktikum di kelas ni. Sila baca bab 4 pasal tajuk Penyebaran Islam.
Sila bawa buku teks.

p/s: plisss be nice t0 me~ 

Lebih kurang macam tu saya pesan. Actually, mereka faham je maksud saya. Masa hari dinilai tu, saya tukar tajuk! Masa pagi tu saya dah bagitau mereka yang saya akan flash back bab pasal Nabi Muhammad SAW je~ hehehe…mereka lagi la hepyyy~ tajuk yang senang! haha. Masa dinilai tu saya lebih suka buat aktiviti dan saya sengaja nak kenakan mereka!!! yesssssssss!!! hahahahaha. Puas hati! Masa hari tu, saya pelik dengan mereka. Tiba-tiba macam s0pan je~ Masa tu saya rasa nak gelak! uh? senget pulak rasa..nasib baik la saya boleh contr0l! hehehe. ad0iii… ketua geng penglipur lara tak datang masa tu sebab xcident kecil dapat MC! alahai~ macam s0pan sikit bila ketua tu tak datang.

Pape p0m tahniah 4A! Cikgu tu puji antum masa present tu~ antum memang osem sebenarnya~ sila la buat yang terbaik exam Penggal 1 nanti ye? senget kelas 4S lagi nampak childish daripada kelas 4A. 4A kan penglipur lara. Nape penglipur lara? nanti la mlmh gitau ye? nape la setiap kali lalu je kelas mereka, mereka akan panggil saya dan mention nama twitter saya.. hmmm…rindu nak teng0k Ammar dalam kelas tu~nak dengar Ammar nyanyi penglipur lara~ kata nak buktikan logam Ammar masih bersinar~ wake up! Hannan need y0u!  m0ga Allah permudahkan urusan dia. wake up!!! y0u have to str0ng my dear! we’r always pray f0r y0u…amiiin.

~ My praktikum yang kedua di kelas 2A!

inshaa Allah next week! m0ga Allah permudahkan segalanya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...