Ahad, 27 April 2014

0hhh BUKU!!!

0hhhhh!!! BUKU!!! biarkan gambar ini berbicara...

Inilah my first online b00k!!! Kalau beli satu, kena bayar postage! s0, beli tiga je la ye? haha.
Akhirnya, rasa macam besss je dapat beli buku ni! Nasib baik PBK 2014 tak ada jual novel JS! 
kalau tak...melayanggg duit saya!!!

Inilah buku beli masa Pesta Buku Kelantan a.k.a PBK 2014. Haishhh...melayang duit!!!


Finalllyyy!!! jumpa buku ni! Bertambah lagi koleksi Fatimah Syarha...yes!!!
cite ni ada dalam TV tapi tak minat pelakonnya...makanya, MALAS nak teng0k!!!

sweet tajuk ni!!! #penunggu hebat!!! inshaa Allah..fully loaded with ILMU!!!


He is my inspiration!!! finalyyy!!! Kak Nisa jumpa buku ni di PBAKL!!!
Alhamdulillah...rasa bahagiaaa!!!Yeayyyy!!!

~ 0k! tak tau nak cakap apa...just bahagiaaa...cuma ada satu buku yang paling saya tunggu! Buku 'Aku Terima Nikahnya'...hmmmm...ada tak sape nak bagi free pada saya??? saya mampu beli! tapi!!! saya nak My Inche J0d0h bagi pada saya...baru la sweet...kan? agaknya bila la fantasi nak jadi realiti ni??? penat!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...