Isnin, 2 Januari 2012

~ HaraPan 2012~

 
2012..aku harap tiada lagi epis0d duka dalam hidup aku..m0ga semuanya indah..aku harap dapat buat apa yang aku nak buat..aku harap dapat cari apa yang aku cari..hmmm..cari tu,bukan cari j0d0h ye..;D..
setiap 0rang ada misi masing-masing sempena tahun baru kan??  tapi manusia ni lebih ingat tahun baru daripada Muharam kan??
aku ada baca tentang k0nspirasi 2012 tentang kiamat..aku tak tahu b0leh caye k tidak..tapi aku rasa bekalan aku di sana masih tak cukup..aku masih cari..dan mencari..aku masih kekurangan ilmu.. aku masih lalai..dalam hidup ni memang tak b0leh lari dari ujian hidup..kesabaran tu penting..sabarlah..setiap kesabaran pasti ada kemanisannya..;D

aku dah maafkan semua 0rang yang sakitkan hati aku..bagi aku peristiwa 8 Januari 2011 merupakan satu peristiwa yang buat aku jatuh!! yang buat aku rasa tekanan sangat...aku yang salah!! aku yang b0d0h!! aku harap aku b0leh lupakan semua...setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya..peristiwa itu mematangkan aku supaya lebih hati-hati..aku syukur pada-MU Ya ALLAH..kadang-kadang kata hati aku betul..m0ga aku dapat menjalani kehidupan ini dengan lebih tabah..smile alwayssssssss..be p0sitif!!!! ISTIQAMAH!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...