Ahad, 1 Januari 2012

~SuKa DuKa 2011..;P

2011 telah pergi…
2012 telah datang membawa sinar baru..
Yang manis dikenang..sentiasa dalam ingatan..
Yang pahit dibuang..dijadikan pengajaran yang berguna..
Mem0ri bessssss in January…0f c0urse la  masa 13 Januari..my BFF bagi hadiah..;D..
tapi masa 8 January 2011..that was my bad m0ment..I will never f0rg0t that!!! I h0pe that was my last I c U n U..I d0n want t0 c b0th 0f them..tamparan yang cukup hebat!!!

hmm..yang aku nak suk0 masa buat Akikah di rumah aku masa rayer kedua pada 31 0g0s 2011..ada s0rang mamat tu nak tunjuk 'luar biasa'..aku bagi 'hint' jalan untuk pergi ke rumah aku, dia ikut jalan tu datang..w0w!! ter0r tu..hahahaha..tak k0l aku..terus sampai..aku yang terkejut..;D..hmm..nasib baik Umi aku dengan Ab0h aku tak pelik..kan kawan-kawan aku yang datang semua semasa sek0lah je..yang masa U mana ada..kecuali mamat tu je..0hh..nasib baik..kan tak pasal-pasal kena s0al..relakss la..Umi dan Ab0h sp0rting tu..hahaha..iye la tu..pada 12 SEptEmbEr..aku berjumpa secara 'live' dengan budak tu..aku kenal budak tu bukan sebab abang dia..tapi sebab..cukuplah aku gitaw UNIK..;D..masa mula-mula kenal,budak tu panggil 'kak ipar'..0hhh..bila masa aku kapel dengan abang dia?? budak ni..jangan buat semua 0rang salah faham ye..sekarang dia dah tak panggil dah..dengar cakap kan budak baik..iye la tu..perangai tak ubah macam 'p0k cik'..kenak dan mengena 0rang..muka memang sama dengan abang dia..bagi tudung pada 'p0k cik'..k0nfem muka budak tu..hahahahaha..;D..hmm..semasa aku keluar dengan dia dan kawan aku pergi Jalan Tar, aku dapat rasa yang dia rindu arwah ibunya..dia ada cakap..'kalu ma ada mesti berkenan'..'kalu ma ada..beli d0h'..;(..tersentuh aku...

1 dan 2 0kt0ber..pergi Hulu Langat..besssss sangat..memang release tensi0nnn..
pada 8 dan 9 0kt0ber..sukan interk0lej..masuk lari..0hh..rumate aku punyerrr keje..terpaksa la lari..ad0iii..tapi memang nak mampussss aku rasa..hahaha..tapi besssss jgkkk..lama tak lari..b0leh berkenalan dengan juni0r K12..;D..



 8 Okt0ber..aku baru dapat tahu yang mamat tu nak berkenalan dengan aku sebab cabaran..b0d0h punyerr 0rang!!! mana aku tak marah..sakit hati aku wehhh..aku memang menyampah betul bila ada kaitan dengan lelaki ni..sebab aku tak suka!! dia tak pernah fikir k sebelum buat..ad0ii..memang childish!! hmm..aku dah maafkan dia..aku tak tahu bila boleh bercakap baik dan s0pan dengan dia..masa face t0 face la..entah la..aku cuba je la..0hh..aku ada dua kelas wehhhhhh sama kelas dengan dia..nasib la..dah takdir..be p0sitif!!!






 18 0kt0ber..jumpa Kak Wawa..rumate aku masa aku sem 1 dan sem 2..dia dah k0nv0 dah..l0ve U s0 muchhh...I wil miss 0ur m0ment..di bilik L4 334..;D










mem0ri fisca 11...hahahaha...;D



akhirnya tempat aku nak pergi b0leh pergi jua...;D

hmmm..mem0ri indah sentiasa di hati..mem0ri pahit..buang je la..Salam sayang 2011..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...