Jumaat, 13 Januari 2012

~ My 22 years..;D




T0day Is my bEsdaYyy..;D
S0..I am 22 YEARS OLD n0w..hepy bEsday t0 CIK NUR..that's the m0ment that I alwaysssss wait..why??
but this time..I feel in different way and very
'special'..because I have 'mIssi0n'..;D..what My missi0n?? 
hmmm..let 0nly mE kn0w..OK..;D..I h0pe I'll ISTIQAMAH of 'this'..f0r special JUMAAT...insya Allah..;D..
PuT Ur TrUst In ALLAH..EvErytHing Will FINE...;D..rEmEmbEr this CIK NUR!!!..;D






dah tu0 ye um0 22 ni..kawan aku ada yang dah bertunang dah..aku? hahaha..bab j0d0h ni aku 'seram' sikit..sebab..entah..kalau ada j0d0h dengan sape-sape tu..ada la ye..aku pegang nasihat My Umi..kalau ada j0d0h..tak ke mana..;D..s0,aku lebih selesa 'single'..aku bebas nak buat apa-apa yang aku suka asalkan tak langgar syariat agama..as l0ng as Im hepyyyy..;D..

hmm..pada 12 Januari, Kak Khaty ajak geng USRAH berpuasa pada hari tersebut..puasa sunat ye..tu kira aktiviti USRAH yang last sebelum cuti sem..s0,lepas s0lat Maghrib, kami makan bersama..s0 sweet..ada yang masak nasi..tu kij0 aku ye..hmmm..nasib baik nasi 'menjadi'..aku ni tak berapa 'sure' lau bukan guna 'penyukat' macam di rumah..hehehe..;D..ada yang masak t0m yam..masak telur dadar..buat air laici..;D..hmm..bertuahnya dapat berkenalan dengan Kak Khaty,Kak Aishah,Kak B,Kak Dayah,Kak Aina dan Kak Azri..aku anggap mereka macam kakak-kakak aku..maklumlah aku tak ada kakak..TQ..aku dapat 'rasa' kasih sayang 'kakak' daripada mereka..I LOVE U ALL MY LOVELY SISTERS.. rasa bessss bahagia sangat..dapat besday kad besar daripada mereka..hehehe..TQ ye..tu kad paling besar pernah aku dapat..;D... cantik dan penuh keikhlasan..;D..aku akan simpan baik-baik..dan cuba menjadi seperti yang did0akan dalam kad tersebut..Insya Allah..;D


hmmm..sape first wish my besday?? sebenarnya aku pon tak tahu..hahahaha..sebab b4 jam 12 dah ada yang wishhh..tapi lepas jam 12..0f c0urse My BFF jadi first wishh..hmm..aku dah dapat 'first gift' pada 28 Disember 2011 lagi..hehe..TQ untuk 'my sweet sis' di UPM..;D...Ur sis will appreciate Ur gift..I'll wear it..;D..
hmm..first man wish?? pesal aku nak 0rang lain first man wish..p0k cik tu plkk 0rangnya..di FB p0n dia..hmm...pape je la..macam tak d0p 0rang lain..0hh..ada..tapi b4 My besday dia dan dia dah wish..haha..;D...s0..I wiL let U ALL G0..I d0n't want t0 think..END OF THIS..OK..;P


TQ t0 all my frens that remember My besdayyy..Im really appreciate Ur wishhh..TQ..

aku harap..aku dapat buat apa yang aku nak buat..hmm..j0d0h? b0leh tak jangan sape-sape tanya lagi pasal ni? aku malas nak fikir ye..
buat aku  'sesak 0tak' + ' bingung' + 'serabut 0tak'+ 'keliru' + ' tak tahu' = aku cari dia..aku tunggu dia dalam DIA...insya Allah..kalau ada j0d0h dengan 'extra0rdinary man'..tak ke mana..hahaha..tak habis-habis dengan 'statement' tu.suka hati aku la..dah tu prinsip aku..kalu ada 0rang lain nak ketawakan aku pasal ni..aku tak kisah..asalkan aku tahu kenapa aku dengan 'statement' tu..sebab..hanya yang tahu maksud sebenar 'statement' tu akan fahami aku..akan tahu kenapa aku dengan 'statement' tu..aku tak kisah kalau 0rang lain nak kata aku ni 'jual mahal'..k0l0t k? memilih k? mulut manusia mana b0leh tutup kan?? nak marah..buat letih diri sendiri je..memaafkan itu lebih baik...aku tak ambil hati p0m...;P
as l0ng as Im hepi with my life..and I want t0 be myself..that the IMPORTANT!!! and bCOZ of ALLAH..kak Khaty 0yak..lau nak buat sesuatu..buatlah sesuatu kerana ALLAH..;D

1 ulasan:

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...