Selasa, 10 Januari 2012

~sEmakIn baNyaK BaCa....;D


hmm..hari ni aku nak merepek pasal semakin banyak aku baca..semakin aku tak tahu..0hhhh..jem 0tak dah..padan muka..last minit punyerrrr kejeeee..tapi sememangnya semakin banyak aku baca..semakin aku tak tahu..aku rasa EXAM sem ni..p0inter aku turun..Aku mencari FOKUS di satu tempat yang cukup tenang..0hhh..balik ni..siap sedia dengar ceramah daripada PUAN RANI ye..tak pe..aku tak kisah..lama tak dengar ada 0rang v 'ceramah free' ni...tak sabar aku nak dengar..;D


s0, sentiasalah ingat pesanan ini..;D
TuntutLah ILMU sehingga ke negeri CHINA...;P
Tuntutlah ILMU sehingga ke LIANG LAHAD...;P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...