Sabtu, 31 Mac 2012

Impian Cinta Abadiku..;D


aku ingin menjadi..
menjadi suri dalam hidupmu..
supaya hubungan kita diredhai-Nya..
menjadi permaisuri hatimu..
supaya hanya aku dihatimu..
menjadi bidadari cintamu..
supaya hanya aku kekasihmu..
menjadi pemilik cintamu..
supaya hanya aku isterimu..
yang sentiasa taat padamu..
menjadi ibu mithali..
supaya menjadi qudwah terbaik
untuk putera puteri kita..

aku ingin menjadi..
menjadi wanita yang paling bahagia..
menjadi wanita yang s0lehah..
bila kita hidup bersama..
sem0ga ALLAH pertemukan kita..

Walau selama mana kita tak bertemu
Walau selama mana kita tak kenal
itulah satu temp0h unik
temp0h perkenalan unik kita
temp0h ujian kita
temp0h kesabaran hati kita
temp0h ketabahan kita
temp0h usaha kita 
untuk kita perbaiki diri..
untuk kita mencari ilmu..
untuk kita mengenal ALLAH..
untuk kita CINTA ALLAH..
supaya kita b0leh menghadapi
dugaan yang datang..

Duhai hati
sabarkan dirimu
usah gelisah..
sabarkan dirinya
usah terburu-buru..
kerana hati kita pasti bersatu jua
pasti bertemu jua
kerana j0d0h itu rahsia ALLAH..
perempuan yang baik 
untuk lelaki yang baik..
Janji ALLAH pasti!!!
hanya masa belum tiba
hanya saat itu belum hadir
kerana belum tiba masanya lagi..

Duhai hati
ingatlah ALLAH
kerana hanya mengingati ALLAH
hati kita menjadi tenang..
j0d0h kita pasti ada
tunggulah masanya..

Ya ALLAH..
jagalah hatiku
jagalah hatinya
mujahadahkan hati kami..
supaya hubungan suci 
antara aku dan dia terjalin
kerana-MU Ya ALLAH..
supaya ikatan suci itu terpelihara
daripada fitnah penduduk bumi..
supaya sentiasa did0akan 
0leh penduduk langit..

Ya ALLAH..
itulah impian cintaku
impian cinta untuk dirinya
impian cinta unuk bersamanya 
hanya untuk dia
untuk dia..
untuk dia..
walau aku tak tahu siapa dia..
walau aku hanya menanti 
penantian itu satu penyeksaan..
aku sabarkan hati
aku tabahkan diri
menanti sebuah takdir indah
pertemuan aku dan dia..;D

Amin..


~special t0 my l0ve frens..CIK HALIZA, CIK SITI, CIK SHASA, CIK HAFIEZAL, CIK WAINA, CIK JANNAH, dan CIK NORHAFIZA..;D

3 ulasan:

  1. impian setiap muslimah adalah dapat membahagiakan orang sekelilingnya. harap kebahagiaan itu diredhai Allah....

    BalasPadam
  2. wah, bermadah pujangga cik nadia kita ni.
    so sweet, keep it up!!!

    BalasPadam
  3. tq..memang sweet..;D..it's 0ur dream..D

    BalasPadam

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...