Isnin, 23 Disember 2013

~ Ini Ujana Kehidupan!

Alhamdulillah. Cik Nur dah renovate sikit bl0g bidadari tu. Tapi lagu dalam blog tu tetap lagu Mr.Burn & Soul! ohyeay!!! Nama apa ye? Nanti la...bl0g tu untuk public! Mr.Stalker, nanti saya gitau ye! haha... Ada sedikit masalah pulak. Nanti la setel kemudian. Blog ni saya rasa nak guna BM full. Cewahhh...tapi tengok keadaan la...Saya suka campur bahasa dalam blog Cik Nur ni sebab tulah caranya saya nak impr0ve my English sebab saya rasa BI ni penting! yes! it's important to us to kn0w English! i know that i'm not be a best in English but I want to learn it! Practice make perfect!

Ini ujana kehidupan! Iye la...dalam hidup ni macam-macam ada. Kadang-kadang pelik...kadang-kadang penuh persoalan...kan? tapi kenapa saya rasa setiap persoalan tu pasti ada jawapannya...0k! wait and see!

Saya ada satu impian yang saya tak setel lagi untuk tahun ni. Agaknya boleh tak saya jadikan impian ni satu realiti? can i make a fantasy be a reality? impossibele or possible? 0k! I don't know it!

Put y0ur trust ALLAH...Everything is fine... Macam mana ye result IV tu? Tiba-tiba terfikir ni. Harap-harap dapat...saya dah bosan! Saya nak brain wash otak ni. Kasi clear sikit.

~ Ujana kehidupan ni penuh suka duka. Setiap aturan ALLAH adalah yang terindah. Ayat 216 surah al Baqarah memang sweeettt dalam ujana kehidupan saya. kan? Ok! I'm fallen in love with this ayat. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

2019 Penuh Cerita Duka

2019. Cerita duka Cerita derita Cerita air mata. Akukah yang bersalah??? Maafkan diri ini... Moga setiap untaian air mata yang jatu...